Saturday, April 6, 2013

Betty Iyra


7 comments:

tulis saja said...

ish, gewam gelllll...

Shahida Shalahim said...

Skrg mmg fasa geram.dohlah mata besar gitu.dan iyra sgt suka menari.step tarian dia sgt sharp mcm budak2 afrika hok style gerak habis satu bdn.mmg terer ah.

tulis saja said...

hahahaha..video pelishhh!!! budak afrika. buat ah tutu so.

yonnie said...

my toohfairy , my betty , my all....
kak , sile hire aku jadi nanny mu sekejap lepas aku grad.... gaji rm400 pon xpew...i'll do it all...

yonnie said...

kakak , sile upload gamba rakyat happy menarei peliss.... permintaan ramai ...

Shahida Shalahim said...

@yon, anytime mu nk jadi nanny-cum-maid aku.yg penting sila ada aktiviti everyday and memasak makanan yg sedap dan berkhasiat.iyra nari time random, so kdg2 tu aku tk video conscious.kalu semua org nari,lagilah dia akan menari dgn hebatnya.tp aku tok cekak nk nari sokmo.

yonnie said...

baru napok...ade sarkis baru di situ...x wat sarkis pulop kah...hahaha