Thursday, June 18, 2009

Aku Rindu Itu Dot Dot

I was loading all my books and stationeries into the boxes to be moved to my new office, in Pekan. Fortunately (but I'm crying still), I found out the copy of my dear husband's poem to me on February 13, 2007, couple of years ago. I miss him like gilerrrr, so just bare with this kind of entries. Last time I jiwang like this was two years ago when I had to move to Kuantan while he was still in Kedah. But now, it happens again, the temporary parting (?). So layan je-lah makcik tua yang cantik ni ye.

Nurul Shahida..
Tika ini tiada lagi kelibatmu melambaiku tika aku melangkah kaki waktu pagi untuk sesuap rezeki..
Aku rindu itu..

Nurul Shahida..
Tika ini tiada lagi kehangatan pelukan mu waktu senja menjelma menyambut kepulanganku..
Aku rindu itu..

Nurul Shahida..
Tika ini tiada lagi hilai tawamu yang bisa meluputkan letih lesuku..
Aku rindu itu..

Nurul Shahida..
Tika ini tiada lagi obom.. tiada lagi kombon.. tiada lagi shilby.. tiada lagi gurau..
Tiada lagi geli digeletekmu.. tiada lagi nonton sama.. tiada lagi beg onkol.. tiada lagi gambo kandid toplessku..
Ah macam macam sudah tiada lagi..

Yang pasti tanpamu aku hidup sepi.. sunyi..

Nurul Shahida..
Abang rindu semua tentang kamu..

P/S: Abang, I bleed myself dry for you.

4 comments:

Muslimah Perth said...

Alahai he is such a good writer! where are u and where is he?

Kaklong Nuzula said...

she, itu tajuk bikin suspen la. hahaha. terus ajo nak klik. hahaha.

nodoya shalala said...

wah..besnyo ekau..laki ekau tau berpoem. den jeles ni haa. bilo den baco poem tu, den raso berbungo- bungo..den dengki la..:)

Shahida Shalahim said...

sheri-yes,he is a good writer when he IS not busy.now he's in husm kelantan continue his study in plastic surgery.pray for the best for ur former schoolmate.yaiy!

kaklong-heheh,suspen ye.tactic metro.

anya-sila cari hubby yg tau menulis, u akan tersentuh dan menyentuh.